Να φτιαχτεί ο ΒΟΑΚ αλοίμονο, τι λεμε τώρα, τα χάλια του τα μαύρα έχει και πάνω απο όλα είναι επικίνδυνος εκτος απο ημιτελής και παρατημένος…
Αλλά βρε παιδιά, έλεος… τις προάλλες θέλαμε να πάμε στις Αρχάνες. Για να βγεις απο Εθνική πρέπει να είσαι μιλημένος !!

Θα βγεις εκει που η πινακίδα γράφει ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ και αυτη η πινακίδα είναι στο 30 % της αρχικής της ορατότητας λόγω φθοράς.

Κατόπιν για να βρεις -αν δεν είσαι Ηρακλειώτης- τον προσανατολισμό σου, θα πρέπει να στρίψεις κάπου, να σταματήσεις και να ρωτήσεις κάποιον πεζό -αν βρεις- ή σε κάποιο περίπτερο όπως κάναμε εμεις.
Αν θέλει κάποιος να πάει Αρχάνες, Βιάννο, Αρκαλοχώρι κλπ και είναι κλειστό το περίπτερο ή εκει κοντα  δεν περπατάνε πεζοί… θα πρέπει να έχει μαντικές ικανότητες !!

Το ίδιο γίνεται όταν κάποιος επιστρέφει… για να μπει απο τη Λεωφόρο Καζαντζίδη στην Εθνική, στο ΒΟΑΚ, θα πρέπει πάλι να έχει φαντασία και διάθεση αυτοσχεδιασμού και περιπέτειας, αφου βλέπει τον ΒΟΑΚ και δεν ξέρει ποιο δρόμο θα ακολουθήσει για να πάει στην κατεύθυνση που θέλει, αλλιώς μπορει να βγει στο λιμάνι…

Τα ίδια ισχύουν στο Ρέθυμνο στα Μισίρια, στον κόμβο προς Αμάρι. Πάλι χρειάζεται κανείς μαντικές ικανότητες για να πάει προς Αμάρι. Το ίδιο πιο κάτω για να πάει απο ΒΟΑΚ προς Αρκάδι.

Ειναι χλίδα τελικά η νταμπέλα στην Κρήτη.. ένα κομμάτι τζίγκος με 10 λεφτά εργασία πάνω, είναι χλίδα ρε κουμπάροι…