Έργα στον ΒΟΑΚ ψηφίζουν δαγκωτό οι Ηρακλειώτες

Βρισκόμαστε 13 ημέρες πριν από τις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου όπου για πρώτη φορά, φέτος, θα εκλεγεί και περιφερειάρχης.Ο νέος αιρετός περιφερειάρχης εκτός από την οργάνωση και την ανάπτυξη του τόπου έχει ν’ αντιμετωπίσει και όλα τα έργα τα οποία έχουν μείνει στα… χαρτιά.

Έργα, τα οποία δεν έχουν στιγμή ξεχαστεί από τους Κρητικούς καθώς καθημερινά τα βλέπουν μπροστά τους να «μπλοκάρουν» είτε λόγω ελλιπούς χρηματοδότησης, είτε λόγω γραφειοκρατικής διαδικασίας. Το χειρότερο όμως είναι κάποια έργα τα οποία έχουν ανακοινωθεί ότι θα γίνουν και δεν ξεφεύγουν από τον κόσμο των… υποσχέσεων.

Από μία «πρόχειρη» δειγματοληψία που έκανε η «Τ» φαίνεται ότι μείζον θέμα για τους Κρητικούς είναι ο Βόρειος Οδικός Άξονας τον οποίο απαιτούν να ολοκληρωθεί, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που αναφέρθηκαν στον Νότιο Οδικό Άξονα ο οποίος υπάρχει σαν ιδέα τα τελευταία 30 χρόνια.

Πολλοί είναι οι πολίτες της Κρήτης οι οποίοι δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην ποιότητα των δρόμων που υπάρχουν στο νησί, καθώς η μη καλή κατασκευή τους είναι και ένας από τους σημαντικότερους λόγους που κάθε λίγο και λιγάκι η Κρήτη θρηνεί κι ένα «παιδί» της.

«Δεν γίνεται αυτή η κατάσταση. Κάθε καλοκαίρι λέμε πόσο αιματοβαμμένοι είναι οι δρόμοι μας. Είναι λογικό όταν δεν υπάρχει καλή κατασκευή, όταν δεν δίνουν μεγάλη βαρύτητα στους δρόμους και να μην ολοκληρώνεται ο Βόρειος Οδικός Άξονας ή να μην αρχίζει καν ο Νότιος Οδικός Άξονας, αθώοι άνθρωποι να χάνουν τη ζωή τους. Αυτό πρέπει να σταματήσει. Σίγουρα φταίνε και οι οδηγοί. Ας κάνει όμως και η Πολιτεία ό,τι πρέπει για να έχουμε σωστούς δρόμους» αναφέρει ο κ. Γιώργος ο οποίος παράλληλα τονίζει ότι σχεδόν κάθε οικογένεια θρηνεί και κάποιο μέλος της από τα τροχαία.

Τριάντα χρόνια

Δεν ήταν λίγοι κι εκείνοι οι οποίοι, αγανακτισμένοι από την Πολιτεία αλλά κυρίως από τους τοπικούς φορείς, προσπαθούν να κάνουν χιούμορ με την έλλειψη υποδομών που υπάρχει στην Κρήτη, λέγοντας ότι τόσα χρόνια που ζούνε ακούνε συνέχεια για την πραγματοποίηση και ολοκλήρωση συγκεκριμένων έργων, τα οποία όμως ποτέ δεν έχουν γίνει.

«Τα τελευταία 30 χρόνια δεν ζούμε στην εποχή των μεγάλων έργων, αλλά των μεγάλων λόγων. Όταν ήμουν μικρός θυμάμαι τους γονείς μου να συζητάνε για τον Βόρειο Οδικό Άξονα, για τον Νότιο Οδικό Άξονα που θα γίνουν και θα δώσουν λύσεις στη μεταφορά των Ηρακλειωτών και την καλή κατασκευή των δρόμων. Θυμάμαι επίσης και το φράγμα Αποσελέμη το οποίο θα γινόταν και θα έδινε λύση στην ύδρευση. Επίσης, θυμάμαι πολύ καλά και την κατασκευή λοξού διαδρόμου στο αεροδρόμιο Ηρακλείου. Τριάντα χρόνια πέρασαν. Μεγάλωσα και έκανα δύο πανέμορφα παιδιά. Το αποτέλεσμα είναι να τους λέω τα ίδια ακριβώς λόγια. Ό,τι μου έλεγε ο πατέρας μου, λέω κι εγώ στα παιδιά. Τα ίδια έργα με τις λύσεις που θα φέρουν. Με τη διαφορά ότι αντί για λοξό διάδρομο τους αναφέρω το αεροδρόμιο Καστελίου. Δεν είναι γελοίο; Το μόνο που εύχομαι είναι μην ακούνε τα ίδια και τα εγγόνια μου. Σε λίγο η πραγματοποίηση όλων αυτών των έργων: ΒΟΑΚ, ΝΟΑΚ και του φράγματος, θα μπούνε στη σφαίρα του λαϊκού παραμυθιού. Ποτέ δεν έγιναν, αλλά οι μύθοι του ότι θα γίνουν περνάνε από γενιά σε γενιά»  αναφέρει ο κ. Στάθης.

Υποψήφιοι

Δύσκολο, λοιπόν, είναι το έργο που έχει ν’ αναλάβει ο πρώτος αιρετός περιφερειάρχης Κρήτης, καθώς όχι μόνο πρέπει να οργανώσει καλά τη διοίκηση της περιφέρειάς του αλλά να φέρει εις πέρας και όλα τα αναπτυξιακά έργα τα οποία περιμένει απ’ αυτόν ο κόσμος και γι’ αυτόν το λόγο θα τον ψηφίσει στις επικείμενες εκλογές.

Υπενθυμίζεται ότι οι υποψήφιοι περιφερειάρχες είναι: Σταύρος Αρναουτάκης με τον συνδυασμό «Κρήτη Πρώτη Δύναμη», Δημήτρης Γιαννουλάκης με το συνδυασμό «Μάχη για την Κρήτη», Γιάννης Πλακιωτάκης με τον συνδυασμό «Η Κρήτη μας ενώνει», Αντώνης Ανηψιτάκης με το συνδυασμό «Μία Κρήτη: Περιβάλλον – Άνθρωπος», Στέλιος Ορφανός με το συνδυασμό «Λαϊκή Συσπείρωση», Γεώργιος Σταθάκης με το συνδυασμό «Ριζοσπαστική Συνεργασία» και Σεραφείμ Ρίζος με το συνδυασμό «Αντικαπιταλιστική Αριστερή Παρέμβαση στη Κρήτη».

[2810.gr]