CNN: Η Κρήτη καλύτερος προορισμός για το 2013
«Ελάτε για το κρασί, μείνετε για τις παραλίες…». Το κάλεσμα αυτό απευθύνει στους αναγνώστες της δικτυακής έκδοσής του το αμερικανικό CNN, τοποθετώντας την Κρήτη στην 6η θέση των πιο “καυτών” προορισμών για το 2013, κάνοντας την καλύτερη διαφήμιση για τον τουρισμό μας που θα περίμενε κανείς πέραν του Ατλαντικού.
Και μάλιστα πολύ πιο πάνω από δημοφιλέστατους προορισμούς, όπως το Βερολίνο και το Άμστερνταμ.
Με μια μεγάλη φωτογραφία της Σπιναλόγκας να δεσπόζει στο σχετικό ηλεκτρονικό ρεπορτάζ, το αμερικανικό δίκτυο επισημαίνει ότι, εκτός από τις φυσικές ομορφιές και το γευστικό πλούτο που προσφέρει η Κρήτη στους επισκέπτες της, το 2013 είναι μια καλή ευκαιρία να την επισκεφτεί κανείς, καθώς γιορτάζει έναν αιώνα Ένωσης με την Ελλάδα, επέτειος που θα δει να διοργανώνονται πολλές εκδηλώσεις στο νησί μας το Δεκέμβριο του 2013.
Η δεκάδα
Η Κρήτη βρίσκεται στη δεκάδα των κορυφαίων προορισμών ανά την υφήλιο, όπου την πρώτη θέση έχει το Λίβερπουλ της Μεγάλης Βρετανίας, η Κορσική στη Γαλλία, το Ρέικιαβικ της Ισλανδίας, η Κωνσταντινούπολη στην Τουρκία και το Ίνσμπρουκ της Αυστρίας. Μετά την Κρήτη βρίσκεται, στην έβδομη θέση, σύμφωνα με την κατάταξη που υπογράφει η συντάκτρια της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας του CNN Νατάσα Ντραγκούν, το Ελσίνκι της Φιλανδίας, το Μπέλφαστ της Βόρειας Ιρλανδίας, το Άμστερνταμ της Ολλανδίας και η πρωτεύουσα της Γερμανίας, το Βερολίνο.
Το σχετικό ρεπορτάζ είναι εξαιρετικά κολακευτικό για την Κρήτη, σημειώνοντας ότι προσφέρει πολλές ευκαιρίες για τον καθένα ανάλογα με τα γούστα του, όντας ένα από τα μεγαλύτερα νησιά της Μεσογείου. Ειδικά για όσους αναζητούν την ησυχία τους μακριά από τα παραλιακά θέρετρα, κοντά στη φύση.
Το καλό κρασί
Η συντάκτρια δίνει έμφαση στη φήμη που έχει η Κρήτη ως μια από τις καλύτερες οινοπαραγωγικές περιοχές, με έναν τεράστιο κατάλογο γευστικών κρασιών από ντόπιες ποικιλίες. Βιλάνα, κοτσιφάλι, μαντηλάρι, θραψαθήρι, δάφνη, βιδιανό είναι μερικές από εκείνες που αναφέρονται και αποτελούν πειρασμό για γευσιγνώστες, που δεν πρέπει να χάσουν. Όμως το καλύτερο είναι άλλο, όπως σημειώνει το CNN.
Πολλά από τα αμπέλια της Κρήτης βρίσκονται κοντά σε πόλεις και χωριά, όπου, όπως μπορούν να φανταστούν οι καλοφαγάδες, τους περιμένουν εκλεκτές λιχουδιές στις ταβέρνες, όπου κανείς μπορεί να απολαύσει ένα εκπληκτικό γεύμα με κρητικά παραδοσιακά προϊόντα και μόλις μια χούφτα ευρώ.
Έχει δυναμική απήχηση η Κρήτη
Εξαιρετικά θετική χαρακτηρίζουν την κίνηση του CNN να τοποθετήσει την Κρήτη στην 6η θέση των δημοφιλέστερων προορισμών για το 2013 οι φορείς του τουρισμού. Αν και όπως λένε οι Αμερικάνοι συνήθιζαν ανέκαθεν να εντάσσουν το νησί μας στις επισκέψεις τους στην Ευρώπη, το γεγονός αυτό έρχεται να αποδείξει για μια ακόμα φορά τη δυναμική και την απήχηση που έχει η Κρήτη στις επιλογές των υποψήφιων παραθεριστών όχι μόνο εντός της ευρωζώνης αλλά και υπερατλαντικά…
Ωστόσο, δεν παρέλειψαν να τονίσουν την ανάγκη για καλύτερη αεροπορική σύνδεση του νησιού με τη δυτική Ήπειρο και το σημαντικότερο την ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού ώστε η Κρήτη να έχει τη δυνατότητα να δέχεται τουρίστες όλο το χρόνο.
«Σίγουρα είναι μια πολύ θετική και καλοδεχούμενη κίνηση. Πιστεύω όμως ότι δε μας ξαφνιάζει καθότι η Κρήτη είναι ένας από τους πιο όμορφους προορισμούς.
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι υφίσταται ακόμα πολύ μεγάλο πρόβλημα όσον αφορά τη σύνδεση της Κρήτης με την Αμερική και αυτό διότι δεν υπάρχουν απευθείας πτήσεις. Επίσης θα πρέπει να ενεργοποιηθούν μεγάλοι τουριστικοί πράκτορες.
Όμως πιστεύουμε ότι έπειτα και από αυτή τη θετική διαφήμιση του CNN αρκετοί δε θα σκοντάψουν στο να έρθουν έστω και μέσω Αθήνας ή με κρουαζιερόπλοια», τόνισε ο πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Γιώργος Πελεκανάκης.
“Χρυσορυχείο”
«Το brand “Κρήτη” είναι πολύ πιο δυναμικό και πολύ πιο διαδεδομένο από ό,τι η υπόλοιπη Ελλάδα. Έχουμε ειλικρινά ένα χρυσορυχείο, το οποίο οφείλουμε να διαχειριστούμε κάπως καλύτερα. Πρέπει όμως να παρατείνουμε την τουριστική σεζόν και να κάνουμε την Κρήτη να μπορεί να προσελκύει τουρισμό όλο το χρόνο, ούτως ώστε να είναι σε θέση να κρατήσει υπερατλαντικές αεροπορικές εταιρείες που θα πετάνε όλο το χρόνο. Η Κρήτη είναι ένας αγαπημένος προορισμός για τους Αμερικάνους.
Παραδοσιακά συνήθιζαν να εντάσσουν την Κρήτη στις ολιγοήμερες ή ολιγόωρες επισκέψεις τους. Η τοποθέτησή της στην 6η θέση των καλύτερων προορισμών αποδεικνύει ακριβώς τη δυναμική της», ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης Βλατάκης Μιχάλης.
mykriti