Άρχισαν οι εργασίας για την οργάνωση του νέου δήμου Χανίων

«Έπιασαν δουλειά» οι ομάδες εργασίας για την οργάνωση του νέου Δήμου Χανίων. Επισημάνσεις νεοεκλεγέντα Δήμαρχου Χανίων Μ. Σκουλάκη.

Οι ενέργειες που απαιτούνται για τη διοικητική, οργανωτική, οικονομική και πληροφοριακή ενοποίηση του νέου Δήμου των Χανίων αλλά και η καταγραφή-προγραμματισμός των τεχνικών έργων αυτού, συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια των συναντήσεων των επιτροπών – αποτελούμενων από υπηρεσιακούς παράγοντες – οι  οποίες συνεδρίασαν για πρώτη φορά μετά τη συγκρότηση τους, υπό την προεδρία του νεοεκλεγέντα Δημάρχου Χανίων, Μανώλη Σκουλάκη.

Υπενθυμίζεται ότι οι εν λόγω επιτροπές είχαν συσταθεί μετά από πρωτοβουλία του Μ. Σκουλάκη με στόχο να «τρέξουν» όλα τα θέματα ώστε από την 1η Ιανουαρίου, όλες οι υπηρεσίες του νέου δήμου να λειτουργούν εύρυθμα και αποτελεσματικά στο πλαίσιο των απαιτήσεων και αναγκών του «Καλλικράτη».

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων ο κ. Σκουλάκης – ομιλώντας στο ανθρώπινο δυναμικό του νέου Δήμου – τόνισε πως «οι διαρθρωτικές αλλαγές στο χάρτη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Τ.Α.) που επιφέρει ο «Καλλικράτης», σε συνδυασμό με τις οργανωτικές και λειτουργικές καινοτομίες που εισάγει, δημιουργούν την ανάγκη άμεσης ανάληψης συγκεκριμένων ενεργειών από τους υφιστάμενους φορείς της Τ.Α.  Με τον τρόπο αυτό θα διασφαλιστεί η ομαλή διαδοχή των νέων φορέων της  Τ.Α. και η αποτελεσματική ολοκλήρωση της  μεταβατικής περιόδου στις νέες συνθήκες λειτουργίας τους».

Τέλος, όπως ανέφερε, ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Χανίων «η επιτυχία του «Καλλικράτη» θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό από την ετοιμότητα και σωστή προετοιμασία» ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στον ανθρώπινο παράγοντα εξαίροντας το ρόλο που καλείται να διαδραματίσει το προσωπικό των σημερινών Δήμων για την επιτυχία της μεγάλης προσπάθειας για το νέο Καλλικράτειο δήμο των Χανίων. Πρόθεση μάλιστα της νέας Δημοτικής Αρχής – όπως τόνισε ο κ. Σκουλάκης – είναι να στηριχθεί το προσωπικό και να αξιοποιηθεί η πολύπλευρη γνώση και εμπειρία του προκειμένου το όλο εγχείρημα να στεφθεί από επιτυχία.

Digitalcrete