Διαδικτυακά εργαλεία
Τη δυνατότητα σε Κρητικές επιχειρήσεις να προωθήσουν μέσω διαδικτύου φθινοπωρινά τουριστικά πακέτα δίνει η Google μέσα από την πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” που γίνεται σε συνεργασία το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ.
Για τον σκοπό αυτό η Google παρέχει δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη σε επιχειρήσεις που θέλουν να οργανώσουν μια καμπάνια για το φθινόπωρο ενώ συγχρόνως μέσα από εργαλεία όπως το Google My Business μια επιχείρηση μπορεί να καταχωρηθεί δωρεάν στην αναζήτηση και τους χάρτες της Google.
Για τις παραπάνω δυνατότητες στελέχη της Google βρέθηκαν χθες στα Χανιά όπου ενημέρωσαν τοπικούς επιχειρηματίες του τουρισμού, ενώ προχθές πραγματοποιήθηκε μια παρόμοια συνάντηση στο Ηράκλειο.
«Σκοπός μας είναι να παρέχουμε στις τουριστικές επιχειρήσεις της Κρήτης διαδικτυακά εργαλεία και ψηφιακές δεξιότητες ώστε να έχουν καλύτερη παρουσία στο διαδίκτυο αλλά και να προωθηθούν εντός και εκτός καλοκαιρινής σεζόν», εξήγησε η διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google Ελλάδας Μαρία Φουντά και πρόσθεσε: «Μιλάμε για συγκεκριμένα εργαλεία της Google ενώ συγχρόνως παρέχουμε και δωρεάν υποστήριξη. Τέτοια εργαλεία είναι για παράδειγμα το Google My Business που δίνει τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση να καταχωρηθεί δωρεάν στην αναζήτηση google και παράλληλα όταν κάποιος ψάχνει την εν λόγω επιχείρηση η Google να αφιερώνει στα δεξιά ολόκληρο πάνελ με πληροφορίες για την εταιρεία, εικόνες, χάρτη για το πως θα πάει κανείς εκεί κ.λπ. Θεωρούμε ότι όλες οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να είναι εκεί».
Συνεχίζοντας η κα Φουντά υπογράμμισε ότι η Google στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που έχει αναλάβει έχει στήσει ένα τηλεφωνικό κέντρο που προσφέρει δωρεάν υποστήριξη στις κρητικές επιχειρήσεις για να προωθήσουν φθινοπωρινά τουριστικά πακέτα μέσω του Google AdWords και να στήσουν τη διαφημιστική καμπάνια της επιχείρησης.
«Τα εργαλεία που προσφέρουμε είναι σημαντικά και μπορούν να βοηθήσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις να πλησιάσουν πελάτες από όλο τον κόσμο», σημείωσε η κα Φουντά, ενώ για το θέμα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου επεσήμανε ότι σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Oxford Economics, μια αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.
«Και για να γίνει αυτό αρκεί οι επιχειρήσεις και ο τουριστικός κλάδος να χρησιμοποιήσουν σωστά το διαδίκτυο φτάνοντας το αντίστοιχο επίπεδο άλλων ευρωπαϊκών χωρών», σημείωσε το στέλεχος της Google.
Να σημειώσουμε ότι περισσότερες πληροφορίες για τα εργαλεία και τις δεξιότητες που προσφέρει η Google στις κρητικές επιχειρήσεις μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://g.co/GrowGreekTourism
rethymnoguide.gr