Σε “Ελεύθερνα” μετονομάζεται το ELLI T

elli-t-cretan-elefthernaΑνακοίνωση εξέδωσε η νέα ναυτιλιακή εταιρεία του Ρεθύμνου, Cretan Ferries, με την οποία ενημερώνει τους Ρεθυμνιώτες για τις μέχρι στιγμής ενέργειες που έχει κάνει σχετικά με την επαναδρομολόγηση του πλοίου ELLI T. στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς.

Παράλληλα καλεί τον κόσμο να βοηθήσει συμμετέχοντας στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με την έκδοση 75.000 μετοχών αξίας 20€ εκάστης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Cretan Ferries:

“Αγαπητoί Ρεθεμνιώτες,

Σε συνέχεια των συναντήσεων με τους θεσμικούς παράγοντες του νομού μας , τα δημοσιεύματα του τοπικού τύπου , τις συνεντεύξεις των μελών της CRETAN FERRIES και των θεσμικών του νομού μας θεωρήσαμε χρέος μας να σας περιγράψουμε παρακάτω τι έχουμε κάνει και τι πρέπει να κάνουμε ακόμα ώστε το Ρέθυμνο να έχει πλοίο. Έτσι συνοπτικά σας αναφέρουμε τα 4 βήματα που πράξαμε σαν διοίκηση για γενική πληροφόρηση σας στο νέο εγχείρημα που πρέπει όλοι μαζί να κάνουμε και να δείξουμε με πράξεις ότι θέλουμε να έχουμε ένα από τα εργαλεία ανάπτυξης του νομού μας που είναι το καράβι μας.

1o ΒΗΜΑ:

1) Συνεργαστήκαμε με ένα από τα μεγαλύτερα δικηγορικά γραφεία στα θέματα ναυτιλίας “κ.Φασόλη & κ.Νταλάκου”

2) Συνεργαστήκαμε με μία από της μεγαλύτερες και με εμπειρία στα ναυτιλιακά εταιρία οικονομοτεχνικών μελετών την “XRTG” του κ.Ξηραδάκη Γιώργου με υπεύθυνο μελετητή για την εταιρία μας τον κ.Δημητριάδη Δημήτρη.

3) Κάναμε απολογισμό χρεών και πεπραγμένων της Creta Lines .

2o ΒΗΜΑ:

1) Μετά από συμβουλή των νομικών μας και απόφαση της γενικής συνέλευσης ξεκινήσαμε την σύσταση μία νέας ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ με το διακριτικό τίτλο “CRETAN FERRIES” με μετοχικό κεφάλαιο 40.000€ από τα οποία συμμετέχουν 4 εταίροι από 7.000€ και 12.000€ με συμμετοχή της CRETA LINES το οποίο ποσό το κατέβαλαν οι 4 ιδρυτικοί εταίροι για λογαριασμό της CRETA LINES .

2) Συντάξαμε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης και χρηματοδότησης με την εταιρία “XRTG” από το οποίο συνοπτικά σας αναφέρουμε ότι : α) με βάση στοιχείων των τελευταίων ετών λειτουργίας της ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗΣ , στοιχείων των 70 δρομολογίων της CRETA LINES, στατιστικά στοιχεία των γειτονικών νομών και στοιχεία της σημερινής πορείας της ναυτιλιακής αγοράς η CRETAN FERRIES με πλοίο το ELLI T ή ανάλογο του θα έχει κέρδη EBITDA (προ φόρων,τραπεζών,αποσβέσεων) με μέσο όρο 5ετίας 28% σε ένα εκτιμώμενο ετήσιο τζίρο 10.000.000€ το οποίο δηλώνει ότι η γραμμή είναι βιώσιμη υπό τις προδιαγραφές λειτουργικού κόστους ενός πλοίου τύπου ELLIT T.

3) Κατηγοριοποιήσαμε σε αυτό το σχέδιο αναδιάρθρωσης και χρηματοδότησης τα χρέη τις CRETA LINES σε αυτά που
α)βαραίνουν το πλοίο και υπάρχει κίνδυνος να απαγορευτεί ο απόπλους του και αποκατάσταση της ζημίας (περίπου 2.500.000€),
β) βαραίνουν την CRETA LINES και σε περίπτωση που δεν υπάρχει πλοίο βαραίνουν τους μετόχους (περίπου 1.900.000€) και
γ) σε χρέη προς ιδιώτες δανειστές προς την CRETA LINES 700.000€.

4) Συμπεριλάβαμε στο σχέδιο αναδιάρθρωσης και χρηματοδότησης την πιστοποίησης από τον εγκεκριμένο οίκο “ALLIED ship broking ING” την αξία του πλοίου με επισκευασμένη την βλάβη του που ανέρχεται η αξία του στα 4.100.000€

5) Αποφασίσαμε στο σχέδιο αυτό μετρώντας τα παραπάνω και για την προστασία μεγάλου μέρους των χρεών που θα έπρεπε να καλύψουν οι μέτοχοι της CRETA LINES με ευθύνη να πληρώσουν ακόμα όσο η αξία των μετοχών του να αναγράψουμε στο σχέδιο αυτό προς την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ την αγορά του πλοίου ELLI T και την μετονομασία του σε «ΕΛΕΥΘΕΡΝΑ».

6) Προσκομίσαμε στην ΕθΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ τον ΜΑΡΤΙΟ 2014 αυτό το σχέδιο ζητώντας τους χρηματοδότηση σε μία βιώσιμη χωρίς ανταγωνισμό γραμμή ώστε να μπει σε λειτουργία το πλοίο να εξοφλήσουμε τα χρέη του πλοίου και της CRETAN LINES καθώς επίσης βάση της μελέτης τα κέρδη που θα προκύπτουν της νέας εταιρίας θα επιτρέπουν μετά από 2 χρόνια και μέρισμα στους μετόχους ή νέες επενδύσεις.

7) Λάβαμε στις 21/5/2014 απάντηση από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ότι μετά από εξέταση της ορθότητας του σχεδίου αναδιάρθρωσης και χρηματοδότησης ότι εγκρίνουν την χρηματοδότηση της νέας εταιρίας CRETAN FERRIES το ποσό 1.500.000€ με τους κάτωθι βασικούς όρους :

α) Θα γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 1.500.000€ από το οποίο θα δεσμευτεί το 1.000.000€ που προσθέτοντας την χρηματοδότησης (σύνολο 2.500.000€) θα αποπληρώσει η ίδια η τράπεζα τα ρυθμιζόμενα χρέη που βαραίνουν το πλοίο καθώς επίσης την αποπληρωμή του ναυλοσύμφωνου της CRETAN LINES κάνοντας μεταβίβαση του πλοίου στην CRETAN FERRIES βαρύνοντας το με υποθήκη το 130% της αξίας της χρηματοδότησης (αξία υποθήκης 1.950.000€)

β) Ορίζει η ίδια η τράπεζα τεχνική διαχειρίστρια την εταιρία ALPHA MARINE για να έχει τον έλεγχο της καλής και νόμιμης τεχνικής λειτουργίας του πλοίου για όλο το διάστημα της χρηματοδότησης.

γ) Προσκόμιση έγγραφων παραστατικών ρυθμίσεων των υπολειπόμενων χρεών πέρα των 2.5000.000€
δ) Προσκόμιση πιστοποιητικών για την ολοκλήρωση επισκευής του πλοίου
ε) Προσκόμιση σε τριμηνιαία βάση λογιστικών και οικονομικών καταστάσεων της εταιρίας για όλο το διάστημα της χρηματοδότησης για εποπτεία οικονομικής πορείας της εταιρίας CRETAN FERRIES.

3ο ΒΗΜΑ:
Ενημερώσαμε τους θεσμικούς παράγοντες του νομού μας για όλα τα παραπάνω βήματα με δύο συναντήσεις στην δεύτερη παρευρέθηκαν ο κ.Δημητριάδης ο οποίος έκανε το σχέδιο αναδιάρθρωσης και χρηματοδότησης της εταιρίας μας καθώς επίσης και ο κ.Νταλάκος δικηγόρος και εκπρόσωπος του συνεργαζόμενου δικηγορικού μας γραφείου και αφού λύθηκαν όλες οι απορίες αποφασίσαμε από κοινού ότι πραγματικά το εγχείρημα είναι βιώσιμο και καλύβωντας παλιά λάθη της CRETA LINES, αφού υπάρχει η βοήθεια της τράπεζα υπό την προϋπόθεση ότι θα πρέπει να βρούμε 1.500.000€ που γνωρίζουμε για την εποχή δεν είναι και τόσο εύκολο αλλά μπορεί να πραγματοποιηθεί γιατί αξίζει να έχει το Ρεθεμνάκι μας καράβι και είναι και μία μακροχρόνια άμεση και έμμεση επένδυση για όλους τους Ρεθεμνιώτες .

Η προϋπόθεση που θέσαμε όλοι μας είναι να ανοιχτεί ένας τραπεζικός λογαριασμός της CRETAN FERRIES (που είναι μία καθαρή νέα εταιρία χωρίς φόβου δέσμευσης λογαριασμού) με αποκλειστική ιδιότητα την μελλοντική αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με δύο όρους μετά από απόφαση του Δ.Σ της CRETAN FERRIES ότι δεν θα εκταμιευτούν χρήματα για άλλη χρήση πέρας της αύξησης εάν δεν μαζευτεί το ποσό των 1.500.000€ και δικαίωμα υπογραφής εκταμίευσης θα έχει μόνο ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ρέθυμνο και Μυλοπόταμου κ.ΕΥΓΕΝΙΟΣ και σε περίπτωση μή συγκέντρωσης του ποσού 1.500.000€ θα επιστραφούν πίσω ισόποσα το ποσό που κατέβαλαν οι Ρεθεμνιώτες.

4ο ΒΗΜΑ:

Μετά την ενημέρωση και της υπόσχεσης στήριξης αυτής της νέας (σωστής πλέον) προσπάθειας από το Σεβασμιότατο και τους θεσμικούς του νομού μας προχωρήσαμε στις ενέργειες μας για την αποπεράτωση της σύστασης της νέας ναυτιλιακής εταιρίας που τελείωσε στις 5/6/2014 αποχτώντας ΑΦΜ και στις 11/6/2014 αποπερατώθηκαν οι διαδικασίες ανοίγματος του τραπεζικού λογαριασμού στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ με αποκλειστική χρήση την αποταμίευση για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με αδιαίρετο συνδικαιούχο τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ.ΕΥΓΕΝΙΟ και με προυπόθεση εάν δεν συγκεντρωθεί ποσό 1.500.000€ να επιστραφούν πίσω τα χρήματα.

Η διαδικασία επαναδρομολόγισης του πλοίου στο λιμάνι μας θα εξαρτηθεί από το πόσο σύντομα θα κάνουμε την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου , που με την κάλυψη του ποσού των 1.500.000€ η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ μας χορηγεί το δάνειο (1.500.000€) , πληρώνει τις υποχρεώσεις που δεσμεύουν το πλοίο και γίνεται και η μεταβίβαση του πλοίου στην CRETAN FERRIES. Όλες αυτές οι διαδικασίες θα διαρκέσουν το αργότερο 30 ημέρες μετά από την ημέρα συγκέντρωσης του ποσού της αύξησης και το πλοίο μας θα κάνει το πρώτο του ταξίδι για το λιμάνι μας.

Έτσι λοιπόν είμαστε πλέον έτοιμοι να ξεκινήσουμε την προσπάθεια όλοι που αγαπάνε το Ρέθυμνο και ζητάμε από όλους σας να επενδύσετε σε αυτή την προσπάθεια να έχουμε δικό μας καράβι και να φέρουμε μαζί του την ανάπτυξη του νομού μας συμμετέχοντας στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με την έκδοση 75.000 μετοχών αξίας 20€ εκάστης.

Τραπεζικός λογαριασμός ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ : 258/477053-62 – IBAN : GR5901102580000025847705362

 

rethemnos.gr