Ο Κρητικός διευθυντής της Google «επανασχεδιάζει» την εικόνα της Ελλάδας

dδδδγφδγyoΟ 41χρονος Στιβ Βρανάκης γεννήθηκε στον Καναδά, κατάγεται από τα Χανιά και είναι διευθυντής του Creative Lab της Google.

Ανάμεσα σε άλλα έχει αναλάβει το Chrome Web Lab, το World Wonders Project, το Google+ “A life lived and shared”, το “Jamal Edwards” του Chrome, το κανάλι YouTube Space Lab Channel.

Η αποστολή του: Να χτίσει από το μηδέν την εταιρική ταυτότητα της Ελλάδας, σε μια ομάδα με άλλους 8 Έλληνες. Η απόφαση για την ομάδα που σύστησε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου δημοσιεύθηκε την Τετάρτη 15 Μαΐου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Σύμφωνα με αυτή, συγκροτείται εννεαμελής ομάδα εργασίας, αρμοδιότητα της οποίας θα είναι «η μελέτη και η υποβολή προτάσεων σχετικά με τη δημιουργία του εθνικού brand το οποίο θα χαρακτηρίζει κάθε επιχειρηματική, τουριστική, επενδυτική και εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας».

Τα αποτελέσματα της μελέτης θα πρέπει να παραδoθούν μέσα σε έναν μήνα από τη σύστασή της (19.4.2013), δηλαδή αναμένονται εντός των ημερών. Σύμφωνα με την εφημερίδα Το Βήμα, στην εννιαμελή επιτροπή θα συμμετέχουν εκτός σπό τον διευθυντή του Creative Lab της Google, Στιβ Βρανάκης, ο προϊστάμενος του Γραφείου Στρατηγικού και Ψηφιακού Σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού Δημήτρης Πτωχός, ο προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, Γιώργος Μουρούτης, ο υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας στο γραφείο του υπουργού Εξωτερικών, Αλέξης Ζορμπάς, ο σύμβουλος Επικοινωνίας στο γραφείο της υπουργού Τουρισμού, Ηλίας Τσαουσάκης, ο σύμβουλος Επικοινωνίας της υπουργού Τουρισμού, Δημήτρης Τζιώτης, ο διευθύνων σύμβουλος του Invest in Greece, Στέφανος Ησαΐας και η Brand Consultant & Design Director Θεοδώρα Μάντζαρη, που ήταν υπεύθυνη της εταιρικής ταυτότητας του «Αθήνα 2004»

H ομάδα θα δουλέψει στην «εταιρική ταυτότητα» της χώρας, φτιάχνοντας ένα πλαίσιο οπτικής επικοινωνίας που θα συνοδεύσει οτιδήποτε χαρακτηρίζει και συνδέεται με τις οικονομικές δραστηριότητες της Ελλάδας, αφού τα τελευταία χρόνια το όνομα της χώρας στο εξωτερικό συνδέεται με οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά προβλήματα. Τα μέλη της επιτροπής, σύμφωνα με την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δε θα λάβουν αποζημίωση για την εργασία τους, ενώ κατά τη διάρκεια άσκησης των αρμοδιοτήτων τους θα έχουν τη δυνατότητα να καλούν εκπροσώπους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για να συνεισφέρουν στην προσπάθειά τους.

lifo.gr