Δίκταμο από την Κρήτη στα καφέ του Παρισιού

Η ελληνική διατροφή και τα ελληνικά προϊόντα ήταν το βασικό θέμα της πρώτης εκδήλωσης που είναι αφιερωμένη στην εκστρατεία «οι Έλληνες μπορούν – Greeks can!».

Η NU* Age και ο Σπύρος Κουβέλης σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης παρουσίασαν στο Θέατρο του Ιδρύματος μια ολοκληρωμένη προσέγγιση του συγκεκριμένου θέματος με τίτλο «Η αμβροσία είναι Ελληνική εφεύρεση: Best food in the world – Η ελληνική διατροφή».Το «παρών» έδωσαν άνθρωποι με όραμα, πίστη και επιμονή που σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της κρίσης σημειώνουν σημαντικές επιτυχίες σε έναν τομέα, ο οποίος για την Ελλάδα θεωρείται ιδιαίτερα προνομιακός και με μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης.

«Η Ελλάδα φημίζεται για τα προϊόντα της και την κουζίνα της» τόνισε ο Ηλίας Μαμαλάκης και παρουσιάζοντας τους πρωταγωνιστές της εκδήλωσης είπε ότι δεν πρόκειται για επιχειρηματίες των εκατομμυρίων ευρώ, αλλά για ανθρώπους που ξεκινούν με μία καινοτόμο ιδέα. Στάθηκε ιδιαίτερα στη σημασία της εξωστρέφειας για τα ελληνικά προϊόντα, τονίζοντας πως «πρέπει να δείξουμε ποιοι είμαστε σε ένα περιβάλλον που είναι πιο μακριά από εμάς. Θα κερδίσουμε, αν στη Μόσχα αντί για βότκα πίνουν ούζο από τη Μυτιλήνη, πίνουν σαμιώτικο κρασί, αν στα καφέ του Παρισιού πίνουν τσάι του βουνού και δίκταμο από την Κρήτη».

ΑΜΠΕ