Ο “Γολγοθάς” ενός επιχειρηματία στο Ηράκλειο
Έχει στα χέρια του τις υπουργικές αποφάσεις και κολλάει … στο δήμο – Ο Φ.Τσάλος προσπαθεί εδώ και τρεις μήνες να πάρει μία έγκριση για να λειτουργήσει υπηρεσία ξενάγησης τουριστών στο Ηράκλειο.
Καμία κρίση και καμία ύφεση δεν είναι ικανές, καθώς φαίνεται, να πολεμήσουν την αθάνατη ελληνική γραφειοκρατία, που απογοητεύει τους “ρομαντικούς” που προσπαθούν να αναπτύξουν επιχειρηματική δραστηριότητα…
Ο Φώτης Τσάλος είναι ένας επιχειρηματίας που τους τελευταίους τρεις μήνες περνάει μία αδιανόητη περιπέτεια προσπαθώντας να εξασφαλίσει όλες τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις για τη λειτουργία, στο Ηράκλειο, μίας επιχείρησης που θα δραστηριοποιείται στον κλάδο του τουρισμού, κλάδος που, σημειωτέον, θεωρείται “δυνατό χαρτί” για την Κρήτη.
Κι όμως… Όχι μόνο η προσπάθειά του δε διευκολύνεται, αλλά αντιμετωπίζει τα “γνωστά” γραφειοκρατικά προβλήματα που μόνο να τον αποθαρρύνουν μπορούν…
Η επιχειρηματική ιδέα του κ.Τσάλου περιλαμβάνει τη δρομολόγηση ενός ανοιχτού τουριστικού λεωφορείου αστικής περιήγησης, όμοιου με αυτά που κυκλοφορούν σε 190 πόλεις ανά τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και στην Αθήνα, τη Ρόδο και τη Θεσσαλονίκη. Η Creta City Tours κόστισε στον Φώτη Τσάλο 240.000 ευρώ και πρόκειται να “ανοίξει” 25 θέσεις εργασίας στο Ηράκλειο.
Πριν από τρεις μήνες εκδόθηκε απόφαση των συναρμόδιων υπουργών Γερουλάνου και Ρέππα για το δρομολόγιο του λεωφορείου, κι έτσι επόμενη … στάση του επιχειρηματία είναι ο δήμος Ηρακλείου.
Εκεί, όμως, άρχισε ο “Γολγοθάς”, καθώς η συζήτηση του θέματος από τη Δημοτική Επιτροπή Κυκλοφορίας, που καλείται να εγκρίνει την τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων στις 8 στάσεις του δρομολογίου (που έχει ήδη εγκριθεί από τα υπουργεία) έχει ήδη αναβληθεί δύο φορές. Ο κ.Τσάλος, που από την 1η Δεκεμβρίου του 2011 προσπαθεί να πάρει την απόφαση από τη Δημοτική Επιτροπή Κυκλοφορίας, “βλέπει” συμφέροντα πίσω από την καθυστέρηση της υπόθεσής του, ενώ είναι ήδη απογοητευμένος από την αντιμετώπιση, της οποίας τυγχάνουν οι φιλόδοξες επιχειρηματικές προσπάθειες…
cretalive
ΣΧΟΛΙΟ
Ας ρωτήσουν στα Χανιά τι έκαναν και βγήκε η σχετική άδεια…