Βραβεύτηκαν οι καλύτερες βιτρίνες
Θέλοντας να τονώσει τον αγώνα που δίνουν οι καταστηματάρχες της πόλης μας, σε μία μειωμένη σε κίνηση αγορά, ο Εμπορικός Σύλλογος Χανίων -για πρώτη φορά- αποφάσισε να βραβεύσει τις τρεις καλύτερες ανοιξιάτικες – πασχαλινές βιτρίνες.
Η κίνηση αυτή έχει σαν σκοπό να δώσει -έστω και μικρή- ηθική ικανοποίηση σε αυτούς τους επιχειρηματίες της πόλης μας, που παρά τις δύσκολες οικονομικά συνθήκες, επιμένουν να προσφέρουν αξιόλογες και αισθητικά όμορφες βιτρίνες, αυξάνοντας έτσι την ψυχολογία του καταναλωτή και -γιατί όχι- το ερέθισμα για αγορές. Τα καταστήματα, λοιπόν, που βραβεύτηκαν είναι το BLOOM Τσουδερών 26 – 28, το MEXX (παιδικό) Κ. Χιωτάκη 7 και το COSTA BODA Κυδωνίας 17. H αξιολόγηση έγινε από τριμελή επιτροπή που αποτελούσαν οι: Νίνα Λακκιωτάκη πολιτικός μηχανικός – διακοσμήτρια, Στέλλα Καμαριανάκη αρχιτέκτονας, και Γεώργιος Κολομπάκης διαφημιστής.
ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ
Επισκεφθήκαμε τα καταστήματα ξεκινώντας από τον νικητή του διαγωνισμού, το κατάστημα BLOOM, του οποίου ιδιοκτήτες είναι οι Γεωργία Κουριδάκη και Κώστας Κυπραίος. Η κα Κουριδάκη μιλώντας στα ‘Χ.Ν.’ δήλωσε ότι «οι βιτρίνες των καταστημάτων BLOOM είναι πάντα θεματικές. Αυτή τη σεζόν, υποδεχθήκαμε τη φαντασία των μικρών παιδιών με έναν δημιουργικό τρόπο: Τα παιδιά ζωγράφισαν την άνοιξη σε χαρτί και οι βιτρίνες των BLOOM αποτέλεσαν μία μικρή γκαλερί παιδικής φαντασίας, αποδίδοντας εύστοχα την έννοια της λέξης BLOOM που σημαίνει ανθίζω!
Το δεύτερο κατάστημα είναι το MEXX με ιδιοκτήτρια τη Μαρία Παπαδάκη, η οποία τόνισε ότι «είναι πρώτη φορά που ο Εμπορικός Σύλλογος Χανίων, προχώρησε σε βράβευση καταστημάτων της πόλης μας και το θεωρώ πολύ καλή κίνηση. Το κατάστημά μας απέσπασε το δεύτερο βραβείο και είμαστε ικανοποιημένοι γι’ αυτό. Η βιτρίνα είναι η πρώτη εντύπωση που δημιουργείται στον πελάτη ακόμα πριν εισέλθει στο κατάστημα. Είναι πολύ όμορφο να υπάρχουν όμορφες βιτρίνες, γιατί βοηθούν στην αισθητική της πόλης. Ιδέες για να στολίσουμε τη βιτρίνα μας την αντλούμε από θέματα επικαιρότητας -τα οποία συνήθως προβάλλονται από την τηλεόραση- όπως π.χ. την εκπομπή Junior Master Chef».
Το τρίτο βραβείο απέσπασε το κατάστημα COSTA BODA της Βάλιας Μαργαρίτη. Όπως μας δήλωσε η επί χρόνια υπάλληλος του καταστήματος Νίκη Τσουρλάκη «μία αισθητικά όμορφη βιτρίνα, πιστεύουμε ότι κεντρίζει το μάτι του καταναλωτή για να εισέλθει στο κατάστημα, ακόμα και αν δεν έχει σκοπό να αγοράσει. Η εταιρεία COSTA BODA σε κάθε αλλαγή βιτρίνας, στέλνει δικό της διακοσμητή, γιατί θέλει όλα τα καταστήματά της να έχουν το ίδιο οπτικό αποτέλεσμα. Βέβαια τη δική της πινελιά στη διακόσμηση της βιτρίνας έχει και η ιδιοκτήτρια του καταστήματος, Βάλια Μαργαρίτη, η οποία είναι και διακοσμήτρια. Μία όμορφη βιτρίνα δεν χρειάζεται να είναι πολύ ‘φορτωμένη’, αρκεί να είναι απλή και να συνδυάζονται όμορφα τα χρώματα μεταξύ τους».
Χανιιώτκα Νέα