Μείωση τιμής στο 25άρι τσίπουρο…
Ακόμη και στο τσίπουρο, το παραδοσιακό ποτό της Μαγνησίας, έχει φανεί η επίπτωση της οικονομικής κρίσης, καθώς πολλά είναι εκείνα τα τσιπουράδικα της παραλίας, αλλά και τα περιφερειακά, τα οποία έχουν δει μεγάλη μείωση στα έσοδά τους.
Για το λόγο αυτό η Ένωση Κέντρων Εστίασης Μαγνησίας κάνει προσπάθειες για μείωση της τιμής στο 25αράκι από 4.20 ευρώ στα 3 ευρώ. Εκστρατεία ενημέρωσης και…
συγκράτησης των τιμών πραγματοποιεί η Ένωση Κέντρων Εστίασης Ν. Μαγνησίας, καθώς σύμφωνα με τον πρόεδρό της κ. Απόστολο Αθανασό, η περίοδος που διανύει η χώρα είναι δύσκολη, η πτώση στο τζίρο των καταστηματαρχών είναι πραγματικότητα και πρέπει να ληφθούν μέτρα.
Μέσα στα μέτρα που λαμβάνει η Ενωση είναι και η προσπάθεια για μείωση του τσίπουρου, ιδίως στην παραλία που οι τιμές είναι πιο τσιμπημένες.
Η Ένωση, όπως επεσήμανε ο κ. Αθανασός, έχει ήδη κάνει μια πρώτη συνάντηση με τους ιδιοκτήτες των τσιπουράδικων στην παραλία με στόχο να γίνει μείωση στην τιμή του τσίπουρου.
«Οι τιμές κυμαίνονται από 3.5 έως και 4.20 ευρώ το 25αράκι. Εμείς προτείνουμε η τιμή να φτάσει τα 3 ευρώ για να μπορέσει και ο καταναλωτής να το απολαύσει χωρίς να πληρώσει πολλά, αλλά και για να μπορέσουμε να κάνουμε βήματα για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης», σχολίασε ο κ. Αθανασός.
Οι ιδιοκτήτες των τσιπουράδικων της παραλίας μαζί με τους εκπροσώπους της ένωσης κέντρων εστίασης θα συγκεντρωθούν προκειμένου να λάβουν την τελική τους απόφαση τη Δευτέρα στις 12 Ιουλίου στις 12 το μεσημέρι στο τσιπουράδικο τα Κύματα στην παραλία.
Ο κ. Αθανασός επεσήμανε πως είναι πολύ σημαντική η παρουσία όλων, ενώ σχολίασε πως «προωθώντας τα τοπικά προϊόντα, ανασαίνει και η τοπική αγορά, ενώ είναι μια πρώτης τάξεως ανταγωνισμός των ξένων προϊόντων, οι τιμές των οποίων είναι υψηλές».
Στο μεταξύ, σε διάφορα εστιατόρια της περιοχής έχουν ξεκινήσει οι προσφορές. Ο πρόεδρος της Ένωσης σημείωσε πως γίνονται προσφορές στο συνολικό λογαριασμό, δηλαδή εάν ο λογαριασμός είναι πάνω από 40 ευρώ, τότε υπάρχει έκπτωση της τάξης του 10%.
Επιπλέον μερικά εστιατόρια έχουν ξεκινήσει προσφορές πακέτων, ενώ άλλα για συγκεκριμένες ώρες της ημέρας προσφέρουν τα εδέσματά τους μειωμένα κατά 50%.
«Πρέπει κάπως να αντιμετωπίσουμε όλοι την κρίση. Ο καταναλωτής θα πρέπει να επιβραβεύει τον ιδιοκτήτη που προσπαθεί κι έχει μειωμένες τιμές, ενώ θα πρέπει να ενημερώνεται από τον κατάλογο για τις τιμές των προϊόντων που προσφέρονται, πριν αποφασίσουν να καθίσουν τελικά στο εστιατόριο», υποστήριξε τέλος ο κ. Αθανασός.
Δήμητρα Παλαιοδημοπούλου : Taxydromos.gr
απο υο μπλογκ nonews