Η κυβέρνηση παίρνει τη σκούπα στον ΟΣΕ – Ξεκινούν επαφές με Cosco
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα «όποιος θα ήθελε να κάνει διατριβή επάνω στους τομείς της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης θα έπρεπε να πάει στον ΟΣΕ». Τα χρέη του Οργανισμού ανέρχονται σε 10 δισ. ευρώ. Πληγή για τον ΟΣΕ είναι και οι συνεχείς κλοπές υλικού του οργανισμού, το ύψος των οποίων φτάνει τα 10 εκατ. ευρώ το χρόνο.
Σχετικά με το σχέδιο εξυγίανσης ο υπουργός άφησε να εννοηθεί ότι ορισμένα δρομολόγια θα καταργηθούν, καθώς είναι ασύμφορα για τον ΟΣΕ και αυξάνουν τα χρέη του.
Εμφαση θα δοθεί στην αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας, καθώς όπως είπε, είναι παρομοιώδης η κακοδιαχείριση, γεγονός που προκάλεσε και την επέμβαση του εισαγγελέα.
Σχετικά με το προσωπικό του Οργανισμού, ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να δημιουργηθεί πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, σημειώνοντας ότι θα αξιοποιηθεί το υπάρχον προσωπικό, όσοι έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικά δικαιώματα μπορούν να αποχωρήσουν, ενώ όσοι περισσεύουν θα δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα μετατάξεων σε άλλες θέσεις του δημοσίου.
Ο υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε και στην επιβολή προστίμου που επέβαλε η Νομαρχία Αττικής στον ΟΣΕ για το σταθμό του προαστιακού στη Μεταμόρφωση, κάνοντας λόγο για ”βραβείο παραλογισμού του κράτους”, καθώς όπως είπε, εκτελέστηκε ένα δημόσιο έργο και μια άλλη υπηρεσία του δημοσίου επιβάλλει πρόστιμο. Συμπλήρωσε δε ότι θα αποδοθούν ευθύνες εκεί που υπάρχουν, ενώ η ΕΡΓΟΣΕ θα επικαλεστεί τα δικά της επιχειρήματα για να αντικρούσει δικαστικά το πρόστιμο.
Αναφερόμενος στις εξελίξεις στον ΟΤΕ , ο υπουργός είπε ότι το θέμα το χειρίζεται το υπουργείο Οικονομικών, καθώς ένας από τους βασικούς μετόχους του Οργανισμού είναι το ελληνικό δημόσιο.
Αναφερόμενος στο ζήτημα των κλειστών επαγγελμάτων και ειδικά για τα Φορτηγά Δημόσιας Χρήσης, ο κ. Ρέππας χαρακτήρισε εξαιρετική τη συμμετοχή των φορέων στη διαβούλευση και πρόσθεσε ότι σύντομα οι προτάσεις που έχουν γίνει θα πάρουν την τελική μορφή νομοσχεδίου, το οποίο θα κατατεθεί τις επόμενες βδομάδες στη Βουλή.
[Reporter.gr]