Η καρδιά πρόδωσε τον «βασιλιά της σοκολάτας»

Αγαπούσε την ποδηλασία ίσως όσο και τα σοκολατάκια, με τα οποία μας… κακομαθαίνει εδώ και χρόνια. 

Μόνο που η καρδιά του τον πρόδωσε κι ας ήταν δυνατός και γυμνασμένος. Ο «βασιλιάς της σοκολάτας στην Ιταλία» Πιέτρο Φερέρο έφυγε από τη ζωή στα 48 του χρόνια, την ώρα που έκανε το αγαπημένο του σπορ στη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού στη Νότια Αφρική.

Ο Πιέτρο Φερέρο βρισκόταν στη Νότια Αφρική με τον πατέρα του, Μικέλε, και τριάντα ανώτατα στελέχη του ομίλου, ο οποίος παράγει προϊόντα όπως τα σοκολατάκια Ferrero Roche και η Nutella. Το ταξίδι αφορούσε τον σχεδιασμό κατασκευής εργοστασίου κοντά στο Κέιπ Τάουν. Δεινός ποδηλάτης, δεν άφηνε το ποδήλατο ούτε όταν βρισκόταν σε επαγγελματικό ταξίδι.

Μάλιστα, έπαιρνε μέρος σε αγώνες, αλλά αρνιόταν τη δημοσιότητα.

Γεννημένος στο Τορίνο στις 11 Σεπτεμβρίου 1963, ο Πιέτρο ήταν η τρίτη γενιά της οικογένειας που ίδρυσε την εταιρεία-ηγέτιδα στην παραγωγή γλυκών στην πόλη Αλμπα. Ηταν παντρεμένος με τη Λουίζα Στούρμια από το 2003 και είχε τρία παιδιά: τον τετράχρονο Μικέλε, την τρίχρονη Μαρία-Εντερ και τον μόλις δεκαοκτώ μηνών Τζον.

Το 1975 ο Πιέτρο μετακόμισε με την οικογένειά του στις Βρυξέλλες, όπου τελείωσε το Γυμνάσιο και το Λύκειο, ενώ το 1985 στο Τορίνο πήρε πτυχίο στη Βιολογία με άριστα και άρχισε να δουλεύει στο εργοστάσιο της Φερέρο στην πόλη Αλεντολφ και μετά σε εκείνο στην Αλμπα, όπου ασχολήθηκε με τεχνικά θέματα και με την παραγωγή. Το 1992 ανέλαβε τη διαχείριση του ευρωπαϊκού κομματιού του ομίλου και αργότερα έγινε πρόεδρος της Ferrero SpA και διευθύνων σύμβουλος της Ferrero International SA.

Η τελευταία είναι στην ουσία μια λουξεμβουργιανή εταιρεία χαρτοφυλακίου που έχει τριάντα οκτώ θυγατρικές και δεκαοκτώ μονάδες που απασχολούν 20.000 υπαλλήλους σε τέσσερις ηπείρους. Το 2010 ο Πιέτρο Φερέρο τιμήθηκε με το βραβείο Award Winning Italy.

Τον όμιλο Ferrero ίδρυσε ο παππούς του το 1942, τότε που λόγω του πολέμου η αγορά της σοκολάτας ήταν δύσκολη υπόθεση. Ο Πιέτρο Φερέρο ο πρεσβύτερος ήταν αυτός που ανακάλυψε τον συνδυασμό του κακάο με φουντούκια -το μείγμα της πολυαγαπημένης λιχουδιάς των παιδιών- ο οποίος εκτόξευσε τις πωλήσεις της εταιρείας, ενώ δική του δημιουργία είναι και τα ομώνυμα σοκολατάκια.

[Espressonews.gr]