Θα ανακοινωθούν 8.000 θέσεις
Τη Δευτέρα αναμένεται να αναρτηθούν οι θέσεις υποδοχής για τους 1.567 υπαλλήλους που θα πάρουν μετάταξη από τον ΟΑΣΑ, ενώ ξεκίνησαν οι τοποθετήσεις των υπό μετάταξη υπαλλήλων του ΟΣΕ.
Η εξέλιξη της διαδικασίας των μετατάξεων σηματοδοτεί και την πρόοδο για τις υπόλοιπες αλλαγές που προβλέπει ο νόμος για την εξυγίανση των συγκοινωνιών, στους τομείς της διοικητικής αναδιάρθρωσης και του ελέγχου της εισιτηριοδιαφυγής, αφού από τον Απρίλιο, θα βγουν οι «Ράμπο» για τον έλεγχο των εισιτηρίων.
ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ
Κάθε υπάλληλος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών που θα μεταταχθεί θα μπορεί να δηλώσει έως πέντε θέσεις, ανάμεσα στις περίπου 8 χιλιάδες που φημολογείται ότι θα αναρτηθούν στο διαδίκτυο μετά τα σχετικά αιτήματα που κατέθεσαν οι φορείς του Δημοσίου προς το υπουργείο Εσωτερικών. Έτσι, ανάλογα με τη ζήτηση και τα κριτήρια που θα πληροί θα προκύψει η θέση στην οποία θα πάρει μετάταξη.
Οι υπάλληλοι σε ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ, ΟΑΣΑ, ΑΜΕΛ-ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ θα αμείβονται στις νέες υπηρεσίες με τις αποδοχές που ισχύουν για τους εργαζόμενους στην υπηρεσία που θα τοποθετηθούν και θα θεωρούνται ως νέες προσλήψεις στο δημόσιο τομέα. Ταυτόχρονα, προχωρούν οι μετατάξεις στον ΟΣΕ καθώς δημοσιεύτηκαν τα ονόματα 33 εργαζομένων που μετατάσσονται στο υπουργείο Εργασίας. Η διαδικασία έχει καθυστερήσει πολύ παρασύροντας προς τα πίσω και το χρονοδιάγραμμα των υπόλοιπων αλλαγών που προβλέπει το σχέδιο εξυγίανσης του Οργανισμού.
Για τον ΟΣΕ, προβλέπεται ο περιορισμός του κόστους μισθοδοσίας στα 122,5 εκατ. ευρώ το 2011 από 234,7 εκατ. ευρώ το 2010 και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η μείωση της αντίστοιχης δαπάνης στα 48,5 εκατ. ευρώ το 2011 από 93 εκ. ευρώ το 2010.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΟΑΣΑ – «ΡΑΜΠΟ»
Η συγχώνευση των πέντε συγκοινωνιακών εταιρειών προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί στις 4 Απριλίου, οπότε σχεδιάζεται και η πρώτη εφόρμηση του νέου σώματος ελεγκτών ενάντια στη λαθρεπιβίβαση στις αστικές συγκοινωνίες.
Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα συγχωνευθούν στις Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) και τα μέσα σταθερής τροχιάς στις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ) όπου το Μετρό θα έχει τον κυρίαρχο ρόλο έναντι του Ηλεκτρικού και του Τραμ. Μοναδικός μέτοχος των δύο εταιρειών θα είναι το ελληνικό Δημόσιο, ενώ οι διοικήσεις θα αναδειχθούν μέσω της διαδικασίας ανοικτής διακυβέρνησης.
Όσον αφορά στους ελέγχους, οι «Ράμπο» του ΟΑΣΑ θα έχουν τη συνδρομή της Αστυνομίας και θα «κυνηγούν» όσους δεν κόβουν εισιτήριο αλλά και εκείνους που διακινούν πλαστά εισιτήρια. Υπενθυμίζεται ότι πέρα από την πληρωμή του προστίμου που είναι 60πλάσιο της αξίας του εισιτηρίου, η μη καταβολή του έγινε και πταίσμα με τροπολογία στο σχετικό νόμο.
Επιπλέον, τον Απρίλιο προβλέπεται να προκηρυχθεί και ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, έργο που θα ανατεθεί σε ιδιώτη, μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Το σκεπτικό είναι η ηλεκτρονική χρέωση του επιβάτη με βάση τις διαδρομές που πραγματοποιεί.
Αδέσμευτος Τύπος