Τις Κυριακές οι εκδότες δωρίζουν και μια… εφημερίδα!
Κάντε κλικ και διαβάστε το άρθρο του Δημήτρη Ρίζου στον “Αδέσμευτο” του Σαββατοκύριακου πια.Οπως καταλάβατε ο Αδέσμευτος Τύπος της Κυριακής αποτελεί παρελθόν.
Επεσε θύμα της κρίσης, του… ανταγωνισμού και της γενικότερης απαξίωσης των πολιτών στα έντυπα ΜΜΕ.
Ο Δημήτρης Ρίζος δεν κρύβεται πίσω από τα CD και τα DVD.Μετά παρρησίας ομολογεί ότι οι εκδότες τις Κυριακές μαζί με τα συμπράγκαλα και τα ανούσια ένθετα και χαζοπεριοδικά δίνουν ΔΩΡΟ και μια… εφημερίδα! Συνεχίζοντας δε δεν διστάζει να γράψει ότι οι αναγνώστες συνήθως κρατάνε τις προσφορές και πετάνε την εφημερίδα.Οσο δυσάρεστα κι αν ακούγεται αυτή είναι η πραγματικότητα τα τελευταία χρόνια. Οι κυριακάτικες εκδόσεις που παλιότερα ήταν το βαρύ πυροβολικό κάθε εφημερίδας κατάντησαν ογκώδη και βαριά σακουλάκια που περιέχουν ευτελή δωράκια και αρκετές σελίδες τυπωμένου χαρτιού άνευ ουσίας κι ενδιαφέροντος.
Δεν υπάρχουν πια τα βαρυσήμαντα άρθρα των παλιών καλών εποχών, έστω και σεντόνια!
Εχουν εκλείψει οι αρθρογράφοι με τη βαριά υπογραφή. Oι λιγοστές βαθυστόχαστες πολιτικές αναλύσεις “αναμασούν” ήδη γνωστά από το διαδίκτυο θέματα και περιστρέφονται γύρω από τετριμμένες ιδέες και θέσεις χωρίς να εισφέρουν κάτι καινούργιο.
Το σπουδαιότερο όμως είναι πως λείπουν παντελώς οι έρευνες. Ρε παιδιά η δημοσιογραφία δεν γίνεται από το τηλέφωνο,ούτε με προκάτ ερωτήσεις κι απαντήσεις. Ο αναγνώστης μπούχτισε το Lifestyle, τη μαγειρική και τα κατεψυγμένα θέματα. Θέλει ζωντάνια, θέλει φρεσκάδα,θέλει ανάδειξη των προβλημάτων του, θέλει έγκυρη και τεκμηριωμένη καταγγελία, θέλει λιωμένες σόλες!
Είναι κρίμα να χάνονται θέσεις εργασίας και να κλείνουν φύλλα, όμως το προϊόν που “παράγετε” δεν αντέχει να κρεμαστεί στα μανταλάκια.
[press.gr]