Το πρώτο test drive από το… σαλόνι
Θέλετε να κάνετε test drive σε ένα ολοκαίνουργιο και αληθινό αυτοκίνητο χωρίς να μετακινηθείτε ούτε εκατοστό από το σαλόνι ή το γραφείο σας ;
Η Μitsubishi Μotors των Ηνωμένων Πολιτειών κάνει πραγματικότητα κάτι που ως σήμερα έμοιαζε σενάριο επιστημονικής φαντασίας: ένα test drive σε ένα πραγματικό SUV αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου.
Είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως που απαλλάσσει τους πελάτες της από τα καθιερωμένα ραντεβού σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων για ένα test drive, αφού θα προσφέρει για δοκιμή το μοντέλο ΑSΧ (που στην Αμερική ονομάζεται Οutlander Sport) σε υποψήφιους αγοραστές από κάθε γωνιά του πλανήτη.
Το πρόγραμμα έχει ονομαστεί «Μitsubishi Live Drive» και θα ξεκινήσει να τρέχει από την 1η Νοεμβρίου, με τους ενδιαφερομένους να μπορούν να κλείνουν μια «θέση» στην ιστοσελίδα ΟutlanderSport. com.
Στην πραγματικότητα είναι μια τηλεοδήγηση, καθώς ένα αληθινό Οutlander Sport (σε κλίμακα 1:1) κινείται μέσω οποιουδήποτε υπολογιστή.
Με τον τρόπο αυτόν, το αμερικανικό παρακλάδι της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας προσπαθεί, χρησιμοποιώντας νέες τεχνικές μάρκετινγκ για την ανήσυχη γενιά του Διαδικτύου, να προσελκύσει τη δημογραφική κατηγορία των ανδρών ηλικίας από 25 ως 35 ετών, που αποτελεί και τον κύριο όγκο των αγοραστών του συγκεκριμένου μοντέλου.
«Ακόμη και οι πιο απλές ανθρώπινες εμπειρίες, όπως η οδήγηση ενός αυτοκινήτου, μπορούν να μεταμορφωθούν, με τη βοήθεια της σημερινής τεχνολογίας, σε κάτι ακόμη πιο ενδιαφέρον και εξελιγμένο» τόνισε ένας εκπρόσωπος του τμήματος σχεδιασμού της εταιρείας.
Με τη σειρά του, ο αντιπρόεδρος του Τομέα Μάρκετινγκ της Μιτσουμπίσι Γκρέγκορι Ανταμς δήλωσε ότι «πρόκειται για καινοτόμο διαφημιστική καμπάνια, η οποία χρησιμοποιεί όλες τις νέες τεχνολογίες με σκοπό να προσελκύσει νέους καταναλωτές να μοιραστούν από το σπίτι τους την εμπειρία της οδήγησης ενός αυτοκινήτου Μιτσουμπίσι».
Η δοκιμή δυστυχώς απευθύνεται μέχρι στιγμής μόνο σε κατόχους αμερικανικού διπλώματος οδήγησης αλλά, όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι του συγκεκριμένου πρότζεκτ, μελλοντικά η «ψαλίδα» των υποψηφίων οδηγών θα ανοίξει, εξυπηρετώντας και την «όρεξη» των οπαδών της ταχύτητας και σε άλλες χώρες του κόσμου.
«Κανείς δεν αμφισβητεί πως πρόκειται για μια εξαιρετική ιδέα, κυρίως επειδή δεν θα αναγκάζει τόσους και τόσους ανθρώπους να ξοδεύουν τον πολύτιμο χρόνο τους πηγαίνοντας σε εκθέσεις αυτοκινήτων» επισημαίνει ο βρετανός δημοσιογράφος και πρώην παρουσιαστής της δημοφιλούς τηλεοπτικής εκπομπής του ΒΒC για το αυτοκίνητο «Τop Gear», Κουέντιν Γουίλσον.
Ωστόσο επιμένει σε κάτι που είναι, λέει, για πολλούς αυτονόητο: «Ενα test drive μέσω Διαδικτύου ποτέ δεν θα καταφέρει να υποκαταστήσει την ευχαρίστηση και την αίσθηση τού να οδηγείς ένα αυτοκίνητο στην κανονική θέση του οδηγού».
Ο 53χρονος ειδικός επί των τεσσάρων τροχών καταλήγει με νόημα ότι «η ιδέα της Μιτσουμπίσι εξυπηρετεί ξεκάθαρα μια δημοσιοσχετίστικη λογική».