Ο Ελληνοκύπριος ιδρυτής της Easy Jet πρωτοπορεί και πάλι και σαρώνει την αγορά της Αγγλίας
«Αν δώσεις στους καταναλωτές ένα προϊόν στη σωστή τιμή, είναι πιθανό να το αποδεχθούν» είναι το επιχειρηματικό «motto» του Στέλιου Χατζηιωάννου, του Ελληνοκύπριου ιδρυτή της Easy Jet που με την νέα του επιχειρηματική δραστηριότητα αναμένεται να «σαρώσει» για μία ακόμη φορά την αγορά της Αγγλίας.
Της Ευγενίας Κουντούρη
Ο 49χρονος επιχειρηματίας, που το 2006 πήρε τον τίτλο του «ιππότη» από την Βασίλισσα Ελισάβετ άνοιξε ένα νέο μαγαζί τροφίμων στο Park Royal West του Λονδίνου στο οποίο πουλάει όλα τα προϊόντα για μόνο 25 σεντς.
Το Easyfoodstore έχει 76 διαφορετικά προϊόντα, όπως μακαρόνια, καφέ, μπισκότα, κονσέρβες, μαρμελάδες κλπ κι είναι χαρακτηριστικό πως μπορεί κάποιος να αγοράσει τα πάντα ξοδεύοντας μόλις 20 λίρες!
Το εγχείρημα έχει βρει ήδη τεράστια ανταπόκριση από τους κατοίκους της περιοχής, ενώ ο ίδιος ο Στέλιος Χατζηιωάννου σημείωσε πως το μαγαζί αυτό είναι ένας ακόμα τρόπος να εξυπηρετηθούν όσοι δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα και φυσικά θα ακολουθήσουν κι άλλα καταστήματα της συγκεκριμένης αλυσίδας.
Η αφορμή για το κατάστημα τροφίμων δόθηκε στον επιχειρηματία, όπως ο ίδιος λέει, από την οικονομική κρίση που μαστίζει την Ελλάδα και την Κύπρο. Από το 2013 είχε δηλώσει πως σκόπευε να επενδύσει στην αγορά αυτή, αφού είχε διαπιστώσει πως οι τράπεζες φαγητού τραβούσαν πολύ κόσμο.
Τα τελευταία χρόνια άλλωστε ο Στέλιος Χατζηιωάννου έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα «φαγητό από καρδιάς» στη Λεμεσό- μια φιλανθρωπική πρωτοβουλία που προσφέρει ένα δωρεάν μεσημεριανό φαγητό σε εκείνους που το έχουν ανάγκη. Στο μέλλον μάλιστα σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα κέντρα διανομής τόσο στη Λευκωσία, όσο και την Αθήνα.
Ο Sir Stelios, όπως αποκαλείται στην Αγγλία, που ίδρυσε την Easy Jet όταν ήταν μόλις 25 ετών αποφάσισε και σε αυτή την νέα του επιχειρηματική δραστηριότητα να ακολουθήσει την «λογική» της εταιρίας «Easy».
«Στόχος είναι να περιορίζω τα μη απαραίτητα. Μπορείς να αφήσεις στην άκρη τα περιττά, χωρίς να συμβιβαστείς στην ποιότητα. Να υπόσχομαι λιγότερα και να δίνω περισσότερα. Να σέβομαι τους καταναλωτές και να διασφαλίζω την ακεραιότητα του brand name».
koolnews.gr